Forum www.kmoswat.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Opisy Broni i Dodatków np: Granaty itp

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kmoswat.fora.pl Strona Główna -> Porady I Taktyki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baniak219
Administrator



Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:50, 11 Sie 2008    Temat postu: Opisy Broni i Dodatków np: Granaty itp
Opis broni:
noz - nóż, podstawowe uzbronieje Terro i CT, gdy skończy się amunicja pozostaje tylko nóż, używaj prawego przycisku myszy, wtedy cios jest dużo mocniejszy i jeśli trafisz w głowę możesz zabić jednym ciosem


Granaty:

he- HE, dobrze mieć przy sobie granat. Jeśli ostrzelałeś przeciwnika lub kilku to możesz posłać mu granat na dobitkę, granat odbiera około 60-70hp jeśli dobrze trafi


flash- Flash, przed wejściem do pomieszczenia, lub przejściem przez bramę dobrze jest wrzucić flasha, zwłaszcza jeśli spodziewasz się że jest tam przeciwnik, flasha najlepiej rzucić tak żeby przeciwnik nie zorientował się że coś leci. Czyli najlepiej żeby wybuchł zaraz po wpadnięciu do pomieszczenia, najlepiej więc rzucić go w ziemię.


smoke- Smoke, dobra rzecz jeśli jesteś drużyną atakującą i musisz przejść przez "długą" a wiesz że na końcu są poustawiani przeciwnicy. Dobrze jeśli drużyna jest zgrana i ma ze sobą kilka smoków. Wtedy można rzucić jeden, dojść do niego, rzucić następny itd i w ten sposób przesuwać się na przód. Smoke jest też dobry na snajperów, którzy czekają w lubianych miejscach.


Pistolety

glock- Glock, podstawowa broń Terro, jest to najgorszy pistolet w grze, słaba siła ognia i marna celność, trzeba nieraz wypruć 8 kulek żeby zabić. Zaletą jest duży magazynek na 20 naboi. Broń posiada tryb ognia Burst - wystrzeliwuje po 3 naboje ale bardzo ogranicza to szybkostrzelność. Jeśli nie trafisz za pierwszym razem spodziewaj się zginąć.


usp- USP, podstawowa broń CT, pistolet ten jest lepszy niż ten z którym zaczyna Terro. Ma większą siłę ognia i posiada możliwość zainstalowania tłumika. Magazynek 12 naboi.


p228- p228, mój ulubiony pistolet w grze, jest bardzo celny i mocniejszy od USP. Można nim strzelać szybko i w biegu. Posiada magazynek na 13 naboi


desert- Desert Eagle, przez wielu uznany najlepszym pistoletem w grze. Jest potężny, strzał w głowę kończy się śmiercią bez względu na to czy ofiara miała hełm czy nie. Ale jest to dość trudna broń, zwłaszcza dla początkujących gdyż nie wybacza błędów, nie powinieneś strzelać nim szybko, precyzyjnie wyceluj i strzelaj dopiero jak jesteś pewien że trafisz. Mały magazynek jeszcze bardziej utrudnia sprawę - 7 naboi.


57- FiveseveN, pistolet dostępny tylko dla CT, jest szybkostrzelny i ma duży magazynek na 20 naboi, ale słabą siłę ognia - trochę tylko mocniejszy od Glocka, nie polecam.


elites- Dual Elites, beretty dostępne są tylko dla Terro, można nimi namieszać, mają dość mocną siłę i razem w magazynkach masz 30 naboi, kluczowe jest tu baaaardzo szybkie naciskanie spustu, wtedy możesz strzelać nawet szybciej niż mp5 i jeśli przy tym utrzymasz celownik na przeciwniku na pewno go pokonasz.


SMG

uzi- Uzi/Ingram MAC 10, dostępne tylko dla Terro. Bardzo dobra broń, chociaż wymaga specyficznego podejścia do gry. ponieważ jest lekka i szybkostrzelna, możesz z nią biegać i strzelać długimi seriami, wadą tej broni jest słaba siła i brak celności na dalszy dystans, noś zawsze do pary Desert Eagle aby likwidować odległe cele


tmp- TMP, odpowiednik Uzi ale dostępny tylko dla CT. Broń w charakterystyce bardzo podobna do UZI, ale trochę lepsza. Szybciej strzela ma mniejszy odrzut, posiada tłumik i jest bardzo tania. Wadą jest to że jest jeszcze słabsza od Uzi i czasem trzeba wpakować kolesiowi 10 kulek aby zabić.


mp5- MP5, najlepsza opcja z SMG. Tania broń i skuteczna, dość silna i celna. W zasadzie można nią strzelać na dalsze odległosci, nie jest tak skuteczna jak karabiny ale lepsza od Uzi i TMP pod tym względem. Z bliska można walić seriami.


ump- UMP, to takie MP5 tylko ciut mocniejsza siła ognia, ale za to wolniej strzela, posiada magazynek na 25 naboi i jest mniej celna od mp5, nie polecam tej broni w ogóle.


p90- p90, bardzo ciekawa opcja dla graczy lubiących walić seriami, ponieważ posiada magazynek na 50 naboi. Charakterystyka tej broni jest prawie identyczna jak MP5 i tak samo się nią gra, jej wadą za to jest długi czas przeładowywania i zbyt wysoka cena jak na tą kategorię.


Shotguny

pompa- M3, popularna pompa, 8 naboi, wolno strzela ale z bliska nie ma sobie równych. Jeden strzał z bliska w korpus czy w głowę = śmierć przeciwnika nawet jeśli ma kevlar. Broń wymaga praktyki ponieważ należy być bardzo opanowanym i strzelać tylko przy stóprocentowej pewności że trafisz. Dobrze mieć do pary Deserta na dalsze dystanse.


autopompa- XM1014, autopompa, 7naboi, można szybciej strzelać, nawet ogniem ciągłym, ale nie polecam tego sposobu bo siedem naboi szybko się skończy a recoil wtedy jest taki że zamiast przeciwnika podziurawisz tylko sufit. Lepiej strzelać trochę szybciej niż z M3 ale pojedynczymi strzałami. Bron jest bardzo dobra w zamkniętych lokacjach ale droższa sporo od M3 i ciut słabsza


Karabiny

ak- AK 47, dostępny tylko dla Terro, moim zdaniem to najlepsza broń w grze. Jest niesamowicie celna na długich dystansach i potwornie silna. Jednak wymaga ogromnej praktyki gdyż ma bardzo duży odrzut. Nie strzelaj nigdy więcej niż 2 strzały w serii, zawsze na chwilę się zatrzymuj jeśli chcesz oddać strzał na dystans. Jeśli musisz kogoś załatwić z bardzo bliska celuj najpierw w klatkę a potem zjedź na nogi przeciwnika. Recoil układa się w cyfrę 7 więc jeśli chcesz utrzymać cel to strzelając serią musisz jakby narysować odwróconą siódemkę.


galil- Galil, dostępny tylko dla Terro, jest tani, słabszy od AK i mniej celny, ale posiada za to magazynek na 35 naboi. Dobra broń jeśli nie stać Cię na AK no i czasem nawet lepsza od AK w ciasnych lokacjach gdyż ma mniejszy odrzut i większy magazynek


m4- M4, tylko CT, przez wielu uznana za najlepszą broń w grze, zdecydowanie najbardziej wszechstronna. Nadaje się na daleki dystans i na bliski. Choć jest mniej celna na bardzo dalekim dystansie od AK i trochę słabsza, to dalej bardzo dobra broń do walki na dystans. Jest bardziej szybkostrzelna od AK i można do niej założyć tłumik. Jest to bardzo przydatne bo choć tłumik pogarsza celność i osłabia siłę strzału (headshot może nie zabić gościa w hełmie) to z tłumikiem przeciwnik nie wie skąd obrywa jeśli dobrze się schowasz. Od AK M4 na pewno jest lepsze na średnim i bliskim dystansie ponieważ ma mniejszy recoil.


famas- Famas, na początku myślałem że to jakaś pomyłka, broń do niczego... ale wcale nie. Famas to świetna broń pod warunkiem że używasz jej w trybie burst. Używaj jej tylko i wyłącznie w ten sposób. Trafienie przeciwnika nawet z bardzo daleka jest łatwe dzięki temu że naboje w serii lecą trochę w różnych kierunkach. Jeden strzał nie zabija gościa w hełmie, ale przy burst wystarczy że jeden trafi w głowe (71hp) a drugi gdzieś w okolice klatki piersiowej i to wystarcza Trybu auto używaj tylko w korytarzach gdzie strzelanie serią jest konieczne. Famas jest tani. Dobra broń, ale ma wady, dwie najważniejsze to to, że broń jest ciężka i wolno się z nią biegnie, druga to magazynek na 25 naboi.


sg552- sg552, tylko Terro. Broń dość dziwna, jest droższa od AK a mniej skuteczna. Być może niektórym łatwiej się strzela w trybie zbliżenia (broń posiada lunetkę o małym zbliżeniu) ale jej siła ognia jest słabsza niż w AK i celność pozostawia wiele do życzenia jeśli strzelasz seriami, strzelaj tylko pojedynczym ogniem aby utrzymać cel.


aug- Steyr Aug, odpowiednik sg255 tylko dla CT. Aug też posiada lunetkę ale jest jeszcze mniej celny od sg552 i strasznie nim rzuca, ta broń to strata pieniędzy. Jedyne do czego się nadaje to do kampienia i strzelania pojedynczym ogniem z daleka. Ale na prawdę ta broń zawiodła mnie bardzo. Zaletą jest to że jest dość mocna, zadaje takie obrażenia jak M4.


scout- Scout, karabin snajperski, tani i celny. Strzał ze scouta w korpus odbiera 71hp. To tańsza alternatywa dla snajpera, który nie ma na AWM


awp- AWM, snajperka magnum, jeden strzał=śmierć, chyba że trafisz gościa w noge, wtedy zabierze mu "tylko" 83hp. z AWP można zabić dwóch ludzi jednym strzałem jeśli ustawią się w linii. Broń jest bardzo dobra, ale droga. Niektórzy twierdzą że psuje całą zabawę bo gdy znajdzie się jakiś wymiatacz z AWM to inni z reguły nie mają szans. Jak tym grać? Proste, stajesz, celujesz i strzelasz. Ważne jest żebyś wymierzył dokładnie zanim oddasz strzał bo rate of fire jest bardzo niski dla tej broni.


G3/SG-1 - G3/SG-1, tylko Terro. Popularna autolama. Broń zablokowana na wielu serwerach ponieważ gra się nią zbyt łatwo. Jej celność i siła jest identyczna jak u Scouta tylko że można strzelać ogniem ciągłym. Magazynem posiada 20 naboi ale to na prawdę wystarcza zwłaszcza że wystarczą dwa byle jakie trafienia by zabić.


SG-550- SG-550, tylko CT. Odpowiednik G3 dla CT. Tylko słabszy. Broń jest mniej celna i odbiera tylko 33hp przy trafieniu w korpus. Za to ma większy rate of fire i magazynek na 30 naboi. Ale zapomnij o tym, jeśli przeciwnik ma AWM to nie masz szans. Jedyny powód dla którego warto byłoby nią grać to ogień wspierający kolegów. Jeśli koledzy szturmują z M4 to można zza ich pleców dać im dobre wsparcie ta bronią.


Karabin maszynowy

machinegun-M249, bardzo droga broń ale jest bardzo dobra. Silna, celna i posiada 100 naboi w magazynku ale to nie znaczy że możesz puścić serię i wystrzelić w niej cały magazynek bo wtedy rozrzut jest taki że nikogo nie trafisz a i 100 naboi dość zaskakująco szybko się kończy przy ciągłym ogniu.


Inne przedmioty dostępne w CS:S

nv - Nigh Vision, noktowizor - nie przydaje się kompletnie do niczego.


kevlar - Kevlar, podstawa, zawsze kupuj.


kevlar+helmet - Kevlar+helmet, jak Cię stać to zawsze kupuj.


- Defusal Kit, sprzęt do rozbrajania bomb, tylko CT. Zawsze go miej przy sobie jeśli Cię stać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kmoswat.fora.pl Strona Główna -> Porady I Taktyki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin